Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2009 10:06 - Обслужване по български
Автор: veroniqueme Категория: Туризъм   
Прочетен: 1425 Коментари: 5 Гласове:
0



ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ТОВА ЛЯТО(2009) СИ НАПРАВИХ РЕЗЕРВАЦИЯ ЧРЕЗ www.booking.com ЗА ТОЗИ ХОТЕЛ И МИ ИЗЛЕЗЕ ПРЕЗ НОСА!!!

РЕЗЕРВАЦИЯТА БЕШЕ ПО ПОВОД КОНЦЕРТА НА СЛАВИ И КУКУ-БЕНД В ПЛОВДИВ(ТЪЙ КАТО СЪМ ОТ СОФИЯ И НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ ЧОВЕКЪТ, С КОГОТО ЩЯХ ДА ХОДЯ Е ЧУЖДЕНЕЦ), КОЙТО НЕ СЕ СЪСТОЯ И АЗ СЕ ОБАДИХ В ЕКСПО ДА ГИ ПОПИТАМ ДАЛИ МОЖЕ ДА СЕ ОТМЕНИ РЕЗЕРВАЦИЯТА. СЛУЖИТЕЛКАТА ПО ЕЛЕФОНА МИ КАЗА "НЯМА ПРОБЛЕМ" И АЗ СЕ ЗАРАДВАХ, ЧЕ НЯМА ДА СЪМ НАЗАД С 35 ЕВРО. СЛЕД ВРЕМЕ ВИДЯХ, ЧЕ ВСЕ ПАК ТЕЗИ 35 ЕВРО СА МИ ГИ ВЗЕЛИ ОТ КАРТАТА, С КОЯТО ПЛАТИХ В www.booking.com И ИМ ЗВЪННАХ ДА ПОПИТАМ ЗАЩО. ТОЗИ ПЪТ СЛУЖИТЕЛКАТА СИ БЕШЕ ВЕЧЕ "НАУЧИЛА УРОКА" И МИ КАЗА, ЧЕ СЪЖАЛЯВА, НО В КРАЙНА СМЕТКА НЕ МОЖЕ ДА МИ БЪДЕ ОТМЕНЕНА РЕЗЕРВАЦИЯТА. АЗ Й ОТВЪРНАХ, ЧЕ АКО МИ БЕШЕ КАЗАЛА НАВРЕМЕ, ВМЕСТО ДА СИ ГУБЯ ПАРИТЕ, ЩЯХ ДА ОТИДА В ПЛОВДИВ И ПОНЕ ДА СИ УПОЛЗОТВОРЯ ВЕЧЕ НАПРАВЕНАТА РЕЗЕРВАЦИЯ!!!

ПОИСКАХ ДА ГОВОРЯ С УПРАВИТЕЛЯ НА ХОТЕЛА, КОЙТО МИ КАЗА, ЧЕ, ПОДЧЕРТАВАМ, НЕ БИЛО БЪЗМОЖНО СЛУЖИТЕЛКАТА ДА МИ Е КАЗАЛА, ЧЕ "НЯМА ПРОБЛЕМ" И МЕ ЗАПРАТИ ПОДЯВОЛИТЕ КАТО МИ "ПРЕДЛОЖИ" СЛЕДВАЩИЯТ ПЪТ, КОГАТО ХОДЯ В ПЛОВДИВ, ЗАБЕЛЕЖЕТЕ, ДА МИ "ПОДАРИ" ЕДНА "БЕЗПЛАТНА" НОЩУБКА В ЕКСПО. МИСЛИТЕ, ЛИ ЩЕ ЩЕ Е "БЕЗПЛАТНА"??? СЛЕД ТОВА МИ ЗАТРЪШНА ТЕЛЕФОНА.
НЯМА ДА КОМЕНТИРАМ ПОВЕЧЕ...НЯКОЙ ИЗОБЩО В БЪЛГАРИЯ ИМА ЛИ ПРЕДСТАВА, ЧЕ "КЛИЕНТ" Е ТОЗИ, ОТ ЧИИТО ДЖОБ ИМ ИДВАТ ЗАПЛАТИТЕ НА ТЕЗИ НЕКОМПЕТЕНТНИ СЛУЖИТЕЛИ??? И ЗАЩО НЕ СЕ СЕЩАТ, ЧЕ ГУБЯТ МНОГО ПОВЕЧЕ, СПЕСТЯВАЙКИ МОИТЕ 35 ЕВРО????
 


Тагове:   обслужване,


Гласувай:
0




1. artanis - Не знам кой е този хотел
03.10.2009 10:24
Явно нещо не сте се разбрали. За това, по принцип избягвам да предплащам за подобни неща, освен ако не става въпрос за добра хотелска верига, относително сигурно пътуване и ясни правила за отменяне на резервацията.

Обаче смятам, че има и нещо друго. Понеже за столичаните всички хора, които живеят извън София са селяни, когато решат да изживеят някой незабравим миг извън столицата, т.нар. селяни започват да се правят на луди.

И започват едни драми за обслужване по български и т.н.

поздрави:
цитирай
2. анонимен - Родена съм в София, но не се чувствам ...
03.10.2009 13:49
Родена съм в София, но не се чувствам нито софианка, нито от който и да е друг град, аз съм си просто аз и в никакъв случай не считам някой за селянин, защото не е от София, най-малко пък пловдивчани, Пловдив е прекрасен град и хората са си нормални, изобщо не става дума за София и Пловдив тук, а за това, че за пореден път се чувставм измамена в тази страна! Не искам да почвам с баналното "в чужбина не е така", но е прост факт, че от опит казвам, че по други места просто знаят, че един разораровам и излъган клиент означава много други, които просто няма да стъпят в дадения хотел и не мислят на дребно, или пък "ден година храни" като тук.
цитирай
3. анонимен - HOTEL EXPO PLOVDIV
03.10.2009 13:50
HOTEL EXPO PLOVDIV
цитирай
4. artanis - 2
04.10.2009 17:50
Тогава се обади следващия път като идваш в Пловдив. Лично ще ти намеря добър хотел. Без предплащания и без нищо ;)

поздрави:
цитирай
5. анонимен - Определено ще внимавам още повече, ...
04.10.2009 17:53
Определено ще внимавам още повече, защото ми писна. Мерси за предложението!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veroniqueme
Категория: Туризъм
Прочетен: 11157
Постинги: 1
Коментари: 5
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930